miercuri, 5 august 2015

Bom Dia

D - Bună, ce faci? De când ne-am cunoscut... ce mult ne-am schimbat.

Imi amintesc când ne-am întâlnit, prima oara, aveai trupul perfect dar mintea... si spiritul defect. N-a contat, ne-am afumat, ne-am îmbinat si în deriva...
Am plecat.

Ne-am intalnit iar, putin mai tarziu, pictai, ah... in ce fel frumos lumea-mi arătai!
Aveai mintea... si sufletul frumos, desi trupușorul un pic cam gros, am plecat, poate am fost prost... in deriva, fara rost.

Si... ne-am întâlnit iar... La mare, cu trupurile goale. Erai frumoasa, eram nebun. Nu exista un scop mai bun! Aveai mintea... trupul si spiritul frumos. Ah... dar sufletul era ascuns si... ne-am dus...

Mult... mult timp în deriva, am cautat o divă și Te-am găsit, omidă. Am îndrăznit, să-ncerc, sa te transform în floare, in culoare. Dar Tu esti fluture, raza de soare ce atinge fiecare floare.

A -  Tu spui ca ne-am schimbat, eu spun ca ne-am completat, nu pe deplin, dar... o sa revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu